miércoles, 16 de septiembre de 2009

Gronxant el temps camí de Tomboctou

I volo sobre el desert sentint les llepades del sol roent a la cara. La sorra vola i acompanya el batec de les meves ales, balsàmica, amorosint les ferides del camí.
Tomboctou és a prop, o potser molt lluny... I em deixo dur amb l’empenta del vent sense saber si el destí és a prop ni tampoc què hi trobaré, però m’agrada gronxar-me al vent mirant endavant, sense aturar-me, sense pressa, assaborint cada núvol que m’empasso i cada ombra que deixo al terra.
Veig les espurnes com llampeguen sobre l’aigua de l’oasi, brillants, noves, com petites espurnes innovadores plenes de llum.
M’esforço per mirar endavant i saber si Tomboctou s’acosta, però el sol m’enlluerna.
Sento el gronxar del temps amb so de color groc i m’agrada.

1 comentario:

  1. Buenuuuu!!! Últimament volem per totes bandes i de totes maneres! Jajajaja! Ja sabia jo que no sóc l'única que volo... espero que els núvols aconsegueixin tapar un moment, només un moment, el sol enlluernador, perquè vegis quin camí segueixes... El temps amb so de color groc... a mi també m'agrada!

    ResponderEliminar