miércoles, 8 de julio de 2009

I també...

I també t'agrada riure, ens agrada riure, riure molt, amb una riallada sorollosa i fresca, que surt de dins i que ens fa compartir moments inoblidables, moments de tonteria sublim que només nosaltres podem entendre, perquè és tanta la complicitat que hem creat durant aquests anys, són tants els tics, els sobrenoms, les parides compartides que sovint, quan encara em ve algun episodi al cap, torno a riure.
No oblidaré mai el dia "Teleñeco". Déu, d'això ja fa més de dos anys i quan hi penso encara em tronxo de riure tota sola.
Això és el que fa aquesta relació única.
Especial.
Autèntica.
Compartim moltes coses, moltíssimes: Moments vitals íntims, dubtes, preocupacions, sensacions, històries quotidianes, emocions.
Però el que més m'agrada compartir són els nostres riures. Cadascuna amb la seva riallada particular, amb la seva música peculiar, aporta la seva nota de color a aquesta gran orquestra que hem creat.
I ara tenim un bloc.
I també el volem compartir amb tu.
Benvingut al nostre món particular. No sé què passarà, ni com acabarà aquest invent, però m'ensumo que et divertiràs.

2 comentarios:

  1. Algú va dir que la vida no es compta per quant vius sinó per quant et diverteixes... i nosaltres ens ho vam creure! Jajajaja!

    ResponderEliminar
  2. A mi m'agrada, m'agrada però no ens enganyem, també em pertorba (una mica,) que cada vegada que us trobeu comenceu a xisclar com posseses. Però no uns crits normalment extraexgerats, noooo!!! uns crits molt més forts que això. És bonic, fa una mica de por, però es bonic.
    També m'agrada molt el vostre estil glamurós i simpàtic d'escriure aquest blog, amb un cert aire d'anunci de compreses.
    Petons i sort amb el blog.

    ResponderEliminar