lunes, 6 de julio de 2009

M'agrada

Ens ha costat... però finalment hem decidit deixar-nos atrapar per les noves tecnologies (som de la generació de llibreta i llapis, què hi farem) i estrenem bloc. Quatre dones escrivint alhora. La qüestió és intentar-ho.

Jo sóc jo. No sabreu mai quina és quina. Som tan diferents i tan iguals alhora, que hem aconseguit entendre'ns des del respecte més absolut i l'amistat més profunda. És igual quina escrigui què... no serà res més que el retrat d'una dona desesperada. Desesperada per viure, per gaudir, per ser feliç, per aprendre, per compartir. Per ser cada dia millor. Segura que allò que importa és viure el moment. No sabem què ens depara el futur, només sabem que podem perdre el present.

Sobre mi. Què m'agrada?
M'agrada sentir el soroll de l'aire acariciant les fulles dels arbres, un capvespre de finals d'estiu
M'agrada saber que hi són. Que les persones importants de la meva vida són allà, o aquí, o en algun lloc. Que hi ha algú disposat a donar-me la mà si caic
M'agrada pensar que el món és un lloc genial. Rectifico: m'agrada SABER que el món és un lloc genial
M'agraden les carícies
M'agrada parlar. I estar callada. Dormir. O anar-me'n a dormir tard, enganxada a un bon llibre. M'agrada el sol. I el fred. I la música. O el silenci
Que m'expliquin històries. M'agrada somiar
M'agrades tu
M'agrada la meva vida. M'agrada la nostra vida!
M'agrada haver escrit la primera entrada d'aquest bloc

No hay comentarios:

Publicar un comentario